![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: May 2008
|
![]()
Fullständigt namn (för och efternamn): Slavija Jaaten Fallend
Född: 1993, gamla staden i nordliga staden Lübeck i Deutschland. Bor: Stockholm Boende: Lägenhet Stationeringsort: Stockholms södra (endast gällande för pendeltåg) och Stockholm Central (gällande för resa med fjärrtåg och regionatåg) Skola[/b]: Högstadieskola i östra Södermalm, vid namn Katarina Sofia skola Yrke: Jobbar, i skolan Sysselsättning på fritiden: Fågelskåda och vara på E-buzz Moderspråk: Skulle kunna vara tyska, men jag har nu i mitt liv svenska som står på spel. Anledning till att jag inte har moderspråk som tyska: "då jag var grabb fick jag inte testa på att lära mig språket helt korrekt i hemlandet, på grund av flytt till Sverige. Flytten berodde på att lägenheten vi skulle bo på (som jag trodde hela livet) skulle rivas, av vissa skäl till att ge plats åt annat. Inte bara min lägenhet, även det övriga som stod paralellt vid mig. Bästa minnen i barndomen: då jag blev tågintresserad Värsta minnen: min dag då jag skulle födas - fick en sylvass kniv i huvudet, bröt nyckelbenet när jag låg i vagnen och den kanade ner från ett dike Syndrom eller funktionshinder: asperger och högfungerande autism Bra på: vara kritisk på felaktiga saker, komma ihåg något med hjälp av syn och hörsel Sämst på: Städa, övervinna rädsla, förebygga stress, bygger rutter via Trainz simulator, både TRS2004 och TRS2006... ![]() Husdjur: en katt vid namn Remi, tillhör släkten Cornish Rex, är en hona Intressen: tåg, fåglar, fotboll, städer, Europas karta, resa och självklart E-buzz! ![]() Favorit mat: Gourmét och indisk mat Favorit låt: lyssnar inte så mycket på musik, men jag några favoriter då det gäller sångare: Neil Jang, Bob Marley, Bob Dylan Favorit film: Deer Hunter Idoler: Aftonbladets spelexperter, Glenn Hysén och Company, Césc Fabregas, Martin Emtenäs från "mitt i naturen". Lag som jag hejar på i fotboll: Sverige: Hammarby, Utland: Arsenal Emirates FC (är en riktig The Gunners, som ni vet ![]() Favoritlag i Sverige: Hammarby Favoritlag i Europa och utland: Merseyside team, Liverpool FC, tyvärr... ![]()
Killen som gärna seglar sig indolent genom olika teman/ämnen ![]() ![]() Minoriteten har alltid det personliga behoven medan de översta (här: majoriteten) följer alltid det "regelrätta" behoven ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Stellaris den 2008-06-08 klockan 16:06. |
![]() |
![]() |