![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
kan bara hålla med Totte, mycket bra gjort rapid94 och roberth
|
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Instämmer tillfullo med föregående talare.... Stående ovationer till samtliga inblandade i dessa två projekt!!! Ser fram emot att "tjänstgöra" ombord!
Fantastiskt arbete!!!! Kenneth "Knubbsälen" Andersson Växjö |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
|
![]()
Här kommer en bild på min afm7
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
|
![]()
Micke vi har sett din AFM7:a nu. du har en likadan bild i början av tråden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nej, i sanningens namn gör jag inte det, men varför så farligt? Varför går jorden under för det? Och för övrigt, varför fortsätta utveckla eran AFM7 till MSTS och inte till TRS2004/6 när du lika gärna kan göra det med? ![]() Men nu har jag drivit iväg åt fel håll... Och med en uppmaning att inte gnälla så förbannat och med en sådan tråkig ton, så säger jag tack för ordet och hoppas att ni ändå fortsätter med erat arbete. Om inte annat för erat eget nöjes skull - för det är väl därför vi är här och leker med tåg? ![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem
|
![]()
Hur går det ingetligen med AFM7? Finns de att ladda ner eller? Denna tråden har inte varit aktiv på ett tag så därför undrade jag.
![]() |
#39 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Vi jobbar nu för fullt med att få klart det sista. Innan släppet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem
|
![]()
Den tredje färgsättningen på AFM7 är nu klar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
det ser ganska bra ut , ni behöver bara byta ut loggan i fronten den ser väldigt pixlig ut
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Ser bra ut.
![]() ![]()
![]() |
#43 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Vilken rutt har ni testkört på? På senaste bilden..
![]() |
#44 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Medlem