![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
Det är inte så svårt att köra regina tryck spaken framåt ökapådrag
dra den i mot sig minska pådrag och om man vill bromsa så trycker man på en av broms knapparna och drar spaken bakåt och om man vill att motorvagnen ska röra på sig så e det bäst att trycka ner säkerhets pedalen och se till at ATCn e på. Mvh Powerwin87 |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson / Webmaster på www.s-klass.cjb.net "It takes two to lie. One to lie, and one to listen!" |
|
![]() |
#18 |
Senior Member
|
![]()
Du Powervin87 en liten fråga var sitter bromsknappen är det den vita knappen som är upp i mitten på spaken?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
Därefter börja bromsa, ganska mycket kraft... När man börjar närma sig noll... släppa nästan helt, men ha kvar lite, lite, ifall stationen skulle luta (svårt att veta). När man sen skall starta, tar man första fartkontakten, släpper bromsen och man är iväg... Blir absolut inga bakåtrullningar... Series 7000 kan inte ha broms och pådrag samtidigt... där måste du först släppa innan du kan börja köra... Jonas M. Bobjörk ![]() "You're building fences around your house, to keep the crazy people out. But look who's trapped inside" http://www.bobjork.nu/download/msts/ |
||
![]() |
![]() |
#20 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Har nog spelat aaaaaalldeles för mkt tågsim nu...haha ![]() Mvh: Kvarne |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Det sitter knappar på vänster sida som man trycker på vilken broms man vill ha sen trycker man spaken bakåt. Knapparna sitter vid dörrknaparna.
MvH Powerwin87 |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Drar du spaken ett hack fram så ökar den 5 km/h ett ti 10 km/h ett ti 15 km/h..Fattar ni nu???
|
![]() |
![]() |
#23 |
Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Det är fina förslag ni har.
Jag vet inte hur mycket rätt jag kan ge era förslag men några är nästan hel korrekta. Jag har kört X53 an 3-4 turer och håller med att det är ett kompliserat tåg. Jag är ju van vid X2 ans leder o bruk. MVH Mikael |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Regina? | Eric_86w | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 89 | 2006-07-03 19:39 |
Köra enligt schema | StefanD | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2004-06-13 14:57 |
skum färg på regina | Balder | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-02-16 15:10 |
Äntligen här.... Regina (X50) till Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 15 | 2003-12-16 12:17 |
Kan inte köra Horace... | Pson | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 1 | 2002-05-26 12:27 |