![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Tacka vet jag Vaken med P3 & P4!
![]()
![]() |
#2 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() Lina lokförare som ringde från en röd signal i Hässleholm, natten till i Söndags bjöd förresten på ett utmärkt låttips: "Hinder - Lips of an angel". ![]()
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2008-02-21 klockan 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lokförare
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Min passagerare fattade ingenting, när jag utbrast "Kopparpendeln!" i bilen. ![]() Jag väntar förresten spänt på barnboken som Veronika Mitrevska lovade skriva om henne... ![]()
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2008-02-22 klockan 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
2: Jag skrek inte. Jag sa det kanske en smula högt... Vi får alla våra små infall, och jag hade faktiskt aldrig sett ett tågabfordon förr. Special moment you know... ![]()
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2008-02-22 klockan 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |