![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Okej, 58 personer har laddat ner beta-verisionen av denna bana. Är det absolut ingen som har någon åsikt om banan? Ska jag tolka detta som att allt fungerar felfritt eller att det inte funkar alls? Någon av alla 58 som laddat ner kan väl svara på denna enkla fråga?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Jo! Jag har haft lite problem med din bana förut. Kunde inte se några objekt nästan. Men nu när jag öppnade den pånytt så såg jag den. Jag tycker verkligen du har lyckats
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Projektet Slättlandsbanan har stått still ett tag, men är återupplivat. Nu i helgen hoppas jag på mycket byggtid, kanske det kommer en uppdaterad beta till söndag kväll, det återstår att se. Återkommer med bilder senare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
ska du bygga om den till en vinterbana nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Senast redigerad av Slash2 den 2008-02-16 klockan 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Två bilder på dagens byggande:
![]() ![]() Bilderna föreställer den lilla staden Fläskaryd längs stambanan. Här stannar endast länstrafikens tåg. |
![]() |
![]() |