Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-01-10, 19:20   #1
Marcus Gustavsson
Tidigare v10

Reg.datum: Nov 2005
Standard Har fått problem med mitt wow acc

Hej, jag har fått lite problem med mitt World of warcraft account, jag hadde tänkt att jag skulle börja spela lite igen, spela lite med mina vänner o när jag inte ahr något at göra, hur som helt, det var ett tag sedan jag spelade sist o jag har glömt mitt password, så jag skikade in ett request om ett nytt password, skulle kommit till min pappas e-mail, om det inte vore för det att eurosurf hadde gått i konkurs, så han gammla e-mail account fins inte länge, jag har skikat in ett medelande till klun supporten, men jag får ej någon respons, då har jag ändå lämnat både spelkod, min chars namn, server,vilket datum jag sist spelade,mm bara för att dom bad om det, jag bad dom skika det till min email, kan man inte tycka att dom borde reagera ? om någon vet vad jag kan göra för att få det att funka igen , snälla säg något
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2008-01-10, 20:33   #2
sicknote
Medlem

Reg.datum: Nov 2004
Standard

Har råkat ut för något liknande (mitt account blev stulet..) och min mail adress var inte längre giltig.
Det slutade med att jag fick skicka in en kopia på mitt körkort samt ett pre-paid kort för att få det tillbaks.

Vad jag vet av erfarenhet så tar det ganska lång tid att få respons från Blizzard, inte så konstigt kanske med över 6 miljoner wow accounts...

Mitt råd; tålamod

Vilken server håller du till på ?
Finns på Thunderhorn (PvE server) 70 hunter, 64 Rogue, 43 Paladin och 38 Mage.

Senast redigerad av sicknote den 2008-01-10 klockan 20:35.
sicknote besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2008-01-10, 21:03   #3
Marcus Gustavsson
Tidigare v10

Standard

Jag kör på Bladefist lvl 70 holypala, jag tror ej jag måste skika in något kör kort eller idkort då jag har tillhanda hållit koder o annat som är spel specefikt
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2008-01-10, 21:17   #4
Totte
Hedersmedlem

Reg.datum: Mar 2002
Standard

Ett gott råd! Skriv upp koderna och spara i diskett eller USB-minne, så slipper man leta efter koder. Jag gör så.

Senast redigerad av Totte den 2008-01-10 klockan 21:19.
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2008-01-10, 21:30   #5
Marcus Gustavsson
Tidigare v10

Standard

jo jag ahr gjort detta , men som otur ät så gör min pappa samma sak så det går ej att hitta den skivan, + att jag var tvungen att byta lössen som hastigast ett tag före jag slutade då en kompis till mig klurade ut vad jag hadde för lössen , jag väntar fortfarande på svar från blizzard dock, jag hoppas man får det snart, vill ut o lira med minna vänner
Gammal 2008-01-11, 15:47   #6
Marcus Gustavsson
Tidigare v10

Standard

Jag har löst det nu, jag ringde till supporten, så nu återstår bara ett hitta ett gamecard i denna j---a stad
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:19.