![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
tror inte att det finns något lok man kan måla om
men håller med om att det skulle varit kul med en X1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Det finns en X1 som Prymnikom (tror jag han hette) gjorde. Är dock osäker på var den finns att ladda hem - om den nu gör det.
![]() |
#4 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Mycket synd om den finns inte kvar eftersom jag vill gärna ha den.
Jag hoppas du kanske kan skicka den via email. Jag vet inte om det är tillåt om man skicka den via email. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag har x1:an! Den är inte fullt byggt, kan krångla lite. Hoppas nå´n kan bygga den helt färdig. Det var Prymikom som byggde den. Fråga honom om lov att fortsätta göra i ordning på X1:an. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare haroldlowe12
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
Lägger ut en bild på hytten jag försöker med. Än så länge tycker jag att den är ful. Men det blir väl bättre när jag kommit en bit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
Är ute och jobbar fram till c:a 16/1-08 den finns på en skiva hemma inte här på den bärbara på båten. Håller inte själv på längre men allting finns kvar om någon hör av sig efter den 16/1 kan denna få överta mina filer och göra vad han vill med dom. PMa för aktuell mailadress. Lite osäker på den versionen du laddat upp här har för mmig att jag släppt en senare annars kanske de bara är så att jag körde en senare själv :S Några år sen sist men.
// John Senast redigerad av prymikom den 2007-12-25 klockan 00:19. |
|
![]() |
![]() |