![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
Hej,
Jag har försökt ladda ner den här några gånger men nedladdningen stannar alltid innan hela filen är hämtad. Som mest fick jag hem knappt 4mb. Vet inte om felet ligger hos mig eller på servern, har inte haft några problem att ladda ner från andra ställen iaf. Är det någon annan som haft problem att få ner Stockholm-Eskilstuna? Någon ide om vad jag kan hitta på för att få det att funka? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
jag lyckas nästan aldrig ladda ner nåt från cmp. Det står att nån kuid saknas och att den inte finns på dls, det är också en kossa som råmar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
till vfp420b: Jag vet inte om du har laddat ner den men strängnäs är kurvig men det syntes inte på bilden.
Som ni förstår så blev jag inte nöjd med stockholms området i början av banan. Nu har jag byggt om lite. Här är en bild från spåren som går förbi Södertorn och Bofils Båge (mellan Centralen och södra station) Senast redigerad av Julian den 2007-12-27 klockan 15:42. |
![]() |
![]() |