![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Subtrain:
Du skrev i inlägg nr 27 följande Citat:
Lägger jag fortfarande ord i din mun? Synd att du inte ville svara på det övriga...men men... Senast redigerad av Fredrik den 2007-12-12 klockan 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
Nåväl; Låt dem då bry sig, men se då också till att de undviker att kommentera denna detalj om fotografen ej gett uttryck för mottagande av konstruktiv kritik. Den sfär av intressenter som svär över bildkvaliteten då kommentarer i positiv anda är önskvärd, undanbedes härmed vänligt men bestämt att taga del av mina fotografier. Jag undviker dock att kommentera rörelsesjuka förorsakat av en statisk bild. Jag är - som du nu alldeles säkert insett - icke alls lika övertygad som du är. För övrigt må du gärna förklara vilken del jag har missat att svara på.
Moving Steel on Land, On and Under Water, proud Photographer Senast redigerad av SubTrain den 2007-12-13 klockan 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nu har forumet efter forumdelningen blivit bättre, men jag tycker man kan skapa ett forum som heter just Tågbilder, som delas in i två olika, där en tillåter bilder som vill få kritik och den andra där bilder inte kan få bildteknisk kritik.
![]() |