![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag ger också all heder åt Hawk för hans jobb inom tågsimulatordelen under åren som gått men håller inte med om att det är 'ett antal forummedlemmar' som jagat bort honom. Om man inte gillar en simulator så behöver man inte gång på gång säga det. Att klanka ner på andra som håller på med annat än vad man själv gör har inte varit tillåtet i detta forum på hela tiden jag varit här och det gällde faktiskt även för Hawk.
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Läste detta som Pursche skrev...... Mitt avhopp har INGET med att "ett antal forummedlemmar" har tråkat mej,. Mitt avhopp är helt självvalt, ingen ska behöva ta på sej skulden, jag har bara lessnat, OK... ![]() Men kanske jag kommer tillbaka nån gång, om ja känner för det ![]() Kanske MSTS 2 kan få intresset tillbaka... ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tråkigt att höra att du lämnar forumet Hawk, du kommer vara saknad! Jag tror ingen säger emot mig när jag tycker du varit en av de större och framförallt den mest hängivna personen inom MSTS. Hur många timmar du lagt ner på exempelvis KMJ och andra projekt törs jag inte ens drömma om, respekt är ett väldigt passande ord i sammahanget. Vi har haft en hel del samarbeten genom åren, kanske då främst genom den väldigt lyckade Linx-versionen av X2-tåget och även våra bataljer med våra olika varianter i originalutförande av densamma.
Du har i alla fall utan tvekan varit med och utvecklat MSTS till den grad att jag behöll mitt intresse i 4-5 år och det är inte dåligt ska du veta, bara att lyfta på hatten! ![]() Men jag kan förstå att du tröttnat efter många år. Jag själv gjorde det för några år sedan eftersom det känns som att det behövs någonting nytt och fräscht inom tågsimulator-världen för att hålla liv i intresset. Rail Simulator blev inte riktigt vad vi hade hoppats på, men vem vet - kanske sitter vi där om något år och arbetar med olika saker till MSTS-2! ![]() Tack för allt i alla fall och hoppas vi får se mer av dig i framtiden! ![]()