![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Intresset för tåg simulering i almänhet verkar har svalnat.
Själv har jag tappat det, dock kollar jag in i forumet då och då ändå. Tror att dem flesta som verkligen har ett starkt tågsimuleringsintresse har köpt KRS vilket gör att övriga kanske upplever att deras msts eller trainz trådar blir ointressanta, vilket är lite tråkigt.
![]() |
#2 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Jag har också blivit mindre aktiv här i forumet...
Kollar in forumet med några dagars mellanrum... Just nu har jag tröttnat me datorn så jag hänger ute istället,regnar just nu ![]() Något nytt måste uppstå så att många får tillbaka intresset...
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Jag tycker forumet är en självklarhet för en 3d-byggare eller ruttbyggare men jag tycker att om man kollar i trainz download så har det inte kommit nåt nytt på länge, jag och viktor la upp våra uppdateringar på sthlm-linköping och sthlm-malmö men det var inget stort. Jag tycker forumet har svalnat mycket
![]() |
![]() |
![]() |