![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#122 |
Medlem
|
![]()
Vid Birkaterminalen går det vare sig spårvagn eller tåg. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Tackar så mycket alla!
![]() Väldigt lite kvar nu innan det blir att ladda upp tåget(en)! ![]() Inredningar, målningar och fysiken är klara till alla tåg (lite kvar att göra på a24ans målning). Ljudet och förarhytten blir snart klara. Dock har jag inga förarhytts bilder på A24an och A30an än ![]() Lite bilder, skalan fixad, dörrar går att öppna med MSTS bin, de har också det härliga studsandet när de öppnas/stängs. Lampor fungerar, och en inredning som nästan är klar, ska bara ska få in lite ramar runt säterna. MSTS vill inte riktigt än, men det ordnar sig! ![]() Riktigt nöjd med den första bilden, kallar den för "kolektivtrafik owns!" ![]()
![]() |
#125 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hur snyggt som helst!
![]()
![]() |
#126 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Kan bara säga, vad vackert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Otroligt snyggt! Hatten av, jag tror nog inte det går att bygga snyggare...
![]() ![]() Nyfiken fråga då... Hur många ploygoner blev det till slut och hur mycke textur har du använt? Alltså upplösning / antal texturer. Underbart snygga spårvagnar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Det var enormt snygga spårvagnar du gjort, Sigma! En av de snyggaste som jag har sett! ![]() Den röda kommer att passa bra på min rutt i Malmköping; då med nummer 16! ![]() Åter igen: Enormt snyggt!
![]() |
#129 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Finner inte ord...otroligt snygga spårvagnar!!!!
Hoppas nån gör lite roliga aktiviteter till till LB, när dom släpps...
![]() |
#130 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Förarhyttsbilder från A30 kan jag fixa!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Medlem
|
![]()
Ett ord: Otroligt!!! Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Medlem
|
![]()
Tänkte bara fråga, när tror du, Sigma att releasen av dessa underverk blir, idag, imorgon, på fredag, till helgen, eller nästa vecka? Mvh Johnny Nilsson
Senast redigerad av Jonmpa den 2007-11-21 klockan 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Medlem
|
![]()
Blir aldeles röd i ansikted av alla trevliga inlägg av er
![]() ![]() Jompa, kan bara säga innan årets slut, kan tilläga att A32an kommer inom den tidsramen också nu!. Sparkfot, Underbart tackar så enormt! ![]() ![]() Patsun, tänkte väl det, givetvis kommer släpvagnen få nr 34 också ![]() Mazz, 21400 polygoner på "main shapen", lägger jag till lite mer, blir det UID error i spelet. Den andra shapen, eller, FreightAnim, har 6220 polygoner. Tåget är ej gjort för ommålningar, så A30Bn, har två 515x512 texturer (allt i en enda röra ![]()
![]() |
#134 |
Medlem
|
![]()
HEJ! Hur går det med tågsätten? Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Medlem
|
![]()
Ganska bra, mest ljudet som jag har problem med, lite små svårt att förstå sig på hur .sms filerna fungerar tillsammans med ljud filerna.
Plus att jag inte vill kopiera ljud från något annat tåg, eftersom ängbyvagnen har ett sådant annorlunda och trevligt ljud. Så jag har väldigt hög prioritet på ljudet. Men ananrs flyter det på.