![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Mölndal
Inlägg: 4 267
|
![]() Citat:
Måtte gejsten och lyckan vara med dej denna gång, så du för en gång skull lyckas göra nått färdigt....hehehe ![]() Men mitt budskap är lika som jag sagt i ett antal andra trådar, bygg färdigt dina superfina signaler till MSTS i LOD..., så att alla kan få glädje av dom.... ![]()
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
Var det inte Kuju som på MicroSofts begäran fick uppdraget att utveckla MSTS?
Sedan kom Auran Trainz som en uppstickare som visade sig fungera relativt bra (fungerande "route-builder" = Surveyor", till skillnad från MSTS). Vad får oss att tro att Kuju skulle lyckas denna gång, i stort sett samma grafikmotor som MSTS. Förvisso en god utvecklingsplattform med 3D Canvas, och enligt förhandsvisningarna bra grafik och "route-builder", men hur länge dröjer det innan någon kan utveckla något till Kujus simulator? Jag fortsätter konservativt och enträget med TSR 2004 (enligt mig den enda väl fungerande plattformen för tågsimulation). Tack för ordet och må lycka och framgång följa Kuju i deras strävan att skapa den "ultimata" tågsimulatorn!
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
![]() |
![]() |