![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
Ort: , , .
Inlägg: 212
|
![]()
Från en som vet hur det fungerar
Hur felanmälan går till är beroende på märke typ av produkt, hur den är köpt (i butik eller på nätet) och var man bor tex Platt Tv Samsung tv större än 40" ringer man ett servicenummer så kommer det hem en tekniker och lagar TV på plats innom 1 dag! Pioneer d.o innom 72 timmar Philips hämtas direkt av servicefirman produkter som kostar mindre än 1 000kr byts direkt i butik Naturligtvis så får kunden själv bestämma om han/hon vill ringa servicefirman direkt eller göra en felanmälan till butik, fördelen med att ringa själv är att man på en gång kan bestämma tid för besöket. Och återigen det är alltid butikens ansvar att kunden får hjälp på rätt sätt Tyvärr händer det ibland att det blir "strul" kontakta då alltid butikens serviceaansvarige för att få hjälp, tag namn på den personen Oftast löser sig problemen direkt (vilket Pierres strul visar) OM du inte får hjälp eller tycker att de gör fel kontakta alltid AHN så får du hjälp |
![]() |
![]() |