![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 919
|
![]()
Jag har undvikit att dra in allmäna reklamationsnämden eller konsumentombudsmannen, för att jag misstänkt att det skulle ta ännu längre tid då (utredningar och beslut). Men hade jag gjort det direkt, så hade jag kanske haft en tv nu!?
Nog är det speditörens ansvar, men dom har ju anlitats av servicefirman. Tycker det är iallafall bra att jag (som kund) slipper "bråka" med en speditör som jag inte anlitat. Det vore knäppt! Servicefirman kommer nog begära ersättning från speditören för tv´n... Dom jag köpte tv´n av brydde sig ingenting. När den gick sönder fick jag bara ett nummer till servicefirman av dom. Mailade dom om att tv´n försvunnit, men det har dom inte ens svarat på. Där kommer jag aldrig i helv... köpa nått mer!
__________________
Mvh Pirpen |
![]() |
![]() |