![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Fredrik!
"Nu när det bästa 3D-vertyget finns GRATIS till BÅDA spelen borde fler ta chansen att sätta sig in i 3D och försöka. Vi hjälper gärna till så att det blir fler 3D-artister" Jag skulle gärna vilja försöka, men när jag ser alla knappar och menyer blir jag nästan rädd (OK, jag blir rädd!). Och är man halvdan på engelska så hjälper ju inte guiderna heller. Så ni (nån!) har inte lust att publicera några guider på svenska på forumet? Enkla om vad vilka knappar som gör vad, och hur man importerar till spelet (om det går att göra enkelt?). Jag skulle vilja kunna göra objekt, så som tält, telefonkiosker, trafikljus och skyltar m.m. ![]() Edited by - Pierre on 15 July 2002 23:54:12 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Svenska ånglok | G-Klav | Off-topic | 4 | 2004-04-08 17:30 |
Snyggt tyskt ånglok | LLJ | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-03-09 15:09 |
Ovanliga ånglok | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-12-20 16:22 |
SVENSKA ånglok till msts? | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 12 | 2002-12-10 18:37 |