![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Junior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() Citat:
HP, vill du snygga till din förklaring lite så det passar till en mini-tutorial? Eller ska man kalla det tips 'n' tricks ![]() Sen har jag för mig jag hade sett nånstans i forumet vilka filer man kunde ta bort när man skulle packa sin rutt, men jag kan inte hitta den nu. Kanske någon annan kommer ihåg var den finns? MVH, Istvan Edited by - kovacsi on 14 July 2002 22:11:33 |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsningar i en rutt | Perre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-12-18 13:17 |
Vill bygga en liten rutt nu... | fregge | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 6 | 2004-01-11 21:19 |
Kopiera en rutt... | Pursche | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-12-09 11:36 |
Lovande rutt [Snygga screenshots] | Fredrik | Landskapsdesign - Trainz | 8 | 2003-01-30 19:38 |