![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
t ex: Mr X bygger upp ett företag med X antal fordon och tjänar x antal pengar, för att växa så måste du bli bättre än honom och alla andra spelare det måste du även för att kunna nå företagstoppen, m a o bygg mer, transportera mera gods/passagerare och stig i graderna. Hoppas du förstår lite bättre nu, annars så säg till igen ![]() Hälsar Bengt
Min hemsida: Räddningssidan www.raddningssidan.se Senast redigerad av Bengt74 den 2007-08-21 klockan 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Hrm, tack. Jag har lyckats med att få igång TTD med en gammal Open TDD version (0.4.2 tror jag) och skulle uppdatera för att kunna komma in. Men då står det "Invalid version of language packs". Men, men, spelat lite offline och börjat fatta nu. Så om jag får igång detta så. Men om jag har förstått det rätt nu så behövs TTD (som jag har). Och så installerar man det med hjälp av Open TTD?
EDIT: Fixat! ![]() Senast redigerad av patrik629 den 2007-08-22 klockan 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Varför kan jag inte bygga fordon.. jag har garage och pengar men ändå. Det går när jag kör offline..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: May 2006
|
![]()
Heej
Jag kan F*n inte starta det för att det står så här Your "sample.cat" file is corrupted or missing! hur gör jag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Glöm inte att ta hem 0.5.3 alla ni som spelar och svenska tåg packet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Drar upp en gamal tråd.
![]() Varför finns det begränsningar i den svekska tågpacken? Kol, iron ore t.ex., jag kan inte köpa vagnarna. Är det en tanke med det eller är det bara fel? Några fler skillnader med den svenska tågpacken jämfört med originalet? Jag kör offline för tillfället. Är det olika begränsningar beroende på offline/online? Tack på förhand! Senast redigerad av Alexander Ödman den 2007-12-03 klockan 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]() Citat:
Försök istället att klicka på din tågdepå och köp lok/vagnar genom den. Men inga begränsningar ska finnas...
![]() |