![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Kanonbra Svoyager, du är jätteduktig, det enda som saknas är utropet för Danderyds Sjukhus, det är fortfarande att det kommer: "DING DING DING Nästa" Sedan kommer det upp en felmeddelanderuta, däremot fungerar Åkeshov nu. Mvh Johnny Nilsson
Jag ska prova att ta bort alla gamla dokument med utropena till C20 V1.0 Senast redigerad av Jonmpa den 2007-08-01 klockan 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
duh ok. har hittat problemet. lätt att fixa. du behöver bara att kolla i det "Cxx SoundPack/Destination codes" del. kuid2:171003:10:11
det saknar en "h" på danderydssjukhus ljud fil. det stor danderydssjukus.wav saknar "h" i "hus". du behöver inte att ändra config.txt filen, bara att ändra ljud filsnamn. ska upplada igen. edit: gjort! SV Senast redigerad av SVoyager den 2007-08-01 klockan 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack för det, tack så hemskt mycket för din ovärderliga hjälp. mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag för egen del ändrade helt enkelt som du sa och nu funkar alla stationsutropen som det verkar. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Hejsan!!
Förlåt för jag har inte skrivit mycket dem senaste dagarna. Tyvärr har ingenting hänt med C20. Jag flytar till en ny lägenhet här och det ta all fritid jag har. Ingen fritid = ingenting nytt på C20. ![]() Det ska kanske ta lite tid till v1.2 men den ska vara intressant, speciellt med TC och nya ljud system. Jag ska först göra en motor ljud med TC och sen ska jag försöka att göra nånting bra (bättre än sista gången) på 2004-2006 med ljudet. -- Om v1.1, jag är nöjd med att ingen stort fel hände. Jag har bara en fråga till ni som har trs2004. Hur går det med dörrarna när en AI kör tåget??? Fungerar? Fungerar inte?? mvh! SV |
![]() |
![]() |