![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
hehe här kommer en till , fick inte med den pga gränsen på uppladning
![]() Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2008-01-04 klockan 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare v10
|
![]()
Arbetet på banan kommer nu ta stop ett tag pga att jag på måndag åker till linköping för att operera mig o jag vet inte när jag kommer tillbaks från detta , men det fins ju alltid en ljus sida , jag får tid att få insipiration o lust att fortsättabygga på banan , men fram tills på måndag så tar jag ldeigt från dummburken
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare v10
|
![]()
hej igen, nu ska jag ju snart ibäg så nu så e detta antagligen sista bilden från bygget på ett litet tag men men , jag hitatde dena lila detalj när jag surfade inan o jag tycker att den e så cool at ni bara måste se den , jag har satt ut den på ett flertal ställen där man ska parkera lok o vagnar så som Y1:an på bilden
![]() ![]() Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2008-01-04 klockan 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Snyggt v10...
Synd att jag inte har ST04/05 så att man kan ha spåren med mera... Ser också ut att du har en bugg/fel i ditt trainz lr i din data så att det blir en sån där lång rand ovanför på bilderna.
![]() |
#6 |
Tidigare v10
|
![]()
nej det är ingen bug . det blir så när jag öppnar mina screenshots i photo editor
![]() |
![]() |
![]() |