![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej igen.
Ni får ursäkta att jag börjar med ett nytt ämne (som redan finns), men jag vill bara ha ett snabbt svar från någon. Jag hittade detta idag: Stockholm Subway System V1 på auran.com/TRS2004/DLS. Det står så här: Stockholm Subway System V1 Type: Layouts Downloaded: 1790 File Size: 516.26kb File Type: .cdp Created by: Compudoc Date: 30th January 2007 Version: TRS2004 KUID: 56732:118064 Mina frågor om detta är följande: 1. Är det endast möjligt att köra det här i TRS2004? Kan man inte använda det i TRS2006? 2. Hur installerar man?! Jag tror jag vet hur man installerar endast tåg (räcker att importera den lok-.cdp som man laddat ner) men är det samma med det här? 3. Är det här en hel färdig rutt? Det står ju "Type: Layouts"... Vore jättejätte tacksam för svar! mvh Simon |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Forumets sökfunktion är bra att använda:
http://www.e-buzz.net/forum/showpost...79&postcount=1 |
![]() |
![]() |