![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Behövs inget extra förutom dom båda Xtracks paketen. Det lilla för att kunna köra rutter med Xtracks och det stora för att kunna bygga rutter med Xtracks. Installera båda, om du ska bygga en rutt med Xtracks!
I det stora paketet ingår en exe.fil som heter Horace (är det den du kallar H????). Den ska endast köras om du lagt till Xtracks till en rutt som har orginalspåren. Bygger du en rutt från början (skapar marken själv mm) behöver denna inte köras. Läs allt om Xtracks här: http://www.xtracks.tk/ Lycka till!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2007-05-25 klockan 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
tackar för svaret
ja det var horace jag menade men jag vet inte om jag måste ladda om msts för när jag startar det då slocknar det när det har laddat lite (troligtvis fel på dator/%/¤&/()076) m.v.h coffiehans |
![]() |
![]() |