![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Tack för alla nya inlägg!
![]() Först vill jag fråga om någon moderator eller admin kan ändra titeln till den här tråden till "WIP Ängbyvagnar A24, A30 ...". Skulle vara snällt om det går ![]() Nu över till tåget som jag har renoverat en hel del. Mycket har blivit förbättrat sedan sist. Nytt är också att tåget med stor sannolikhet även kommer att göras till Trainz. Jag vet dock inte när den blir färdig, men allt jag kan säga är att det går väldigt fort just nu. Vill också påpeka att modellen kommer i dessa varianter: A24A SSLidJ Lidingöbanan B24A SSLidJ Lidingöbanan A24B SSLidJ Lidingöbanan B24B SSLidJ Lidingöbanan A24C SL Lindingöbanan B24C SL Lindingöbanan A24C SS Djurgårdslinjen A30B SL Lidingöbanan B30B SL Lidingöbanan A30 SL Nockebybanan B30 SL Nockebybanan Natta vara: ![]()