![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Eftersom Utopiabanan inte är en talibanbana utan byggd i en demokrati, kan det förekomma kvinnor som vistas utomhus utan att vara iklädda heltäckande burkhor.
Känsliga moralfundamentalister varnas därför för att besöka området. Särskilt sista bilden som inte bara visar nakna ben utan hela häcken, bör därför betittas endast av personer som tror sig vara starka nog för detta. Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2006
|
![]()
Hej Håmacom!
Jag brukar ofta titta på de fina bilderna från din bana som bara blir bättre och bättre. Jag gillar också din sjuka humor men vad betyder egentligen skylten på den gamla vagnen på näst sita bilden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Kul att du gillar banan. Det har blivit mycket lättare att bygga som man vill ha det med starkare dator, man vill ju både att det skall se hyfsat trevligt ut och samtidigt kunna köra utan laddhack. Jag har också mycket ljudfiler inlagda som bakgrundsljud och då får man passa sig för att inte överdriva för att inte få problem med själva tågljudet. Vad gäller vagnskylten så undrade jag också vad det kunde betyda när jag körde förbi i morse. Jag frågade det församlade knäppgänget och han med käppen sa att det betydde: Föreningen För Fjolliga Fundamentalister. Håkan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Trevliga bilder Håmacon!
Jag gillar verkligen rutten och objekten. ![]() Bra att du skriver kuider, det är alltid bra så slipper man fråga. ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej Arvid!
Det är inte svårt att få fram kuiden om det är något objekt du undrar över, så det gör jag gärna. Däremot har jag ibland lite svårt att veta precis var jag fått det ifrån, eftersom jag är dålig på att anteckna och dessutom fått mycket hemskickat i paket. Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Lite från veckans vedermödor.
|
![]() |
![]() |