![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Allt ljud i mitt TRS2006 har försvunnit. I alla andra program fungerar det normalt.
Vad gör jag?
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Du har inte laddat ner Sp 1 eller någon annan sak som kan ha ändrat inställningen?
Är det ett tillfälligt problem eller har du haft det länge? I värsta fall kan du ju testa att installera om spelet men vänta och se om någon vet problemet direkt.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Idag verkade hjärnan fungera.
Efter att gått in på kontrollpanelen/ljud-ljudenheter visade den att det inte fanns någon ljud enhet. På ljudenheter hade allt stälts om från ljudkortet till modem, detta efter att jag aktiverat faxenheten och tidigare inte haft mågon användning av modemkortet då jag kör med bredband. Detta kan kanske vara något att ha i minnet om någon annan drabass av att ljudet inte fungerar i spelet men att allt annat ljud fungerar. Så nu är det bara att köra igen.