![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#13 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ja tack för den upplysningen. Du har rätt för dej ang hur modellen ser ut bara det att jag inte bygger den utan det är bara en ommålning som jag försöker göra. Vi har konstaterat att det är som du har skrivit här att det är något sådant som gör att man inte kan få en annan textur på denna, jo man kan men då ser det ut som det gör på bilderna. Så den får vara som den är. Sen skrev jag tidigare ochså att jag hade problem med marktexturerna ochså på samma sätt, men efter en del tester (ej riktigt klar med dessa ännu) så har det visat sej att Paint inte är ett JÄTTEBRA program att jobba med när det gäller liknande terxturer, det är bra om man vill ha enfärgat men så fort det är mer än en färg inblandat i texturen så blir det mög av det, bättre då att använda tex Psp. När jag satte en annan textur på perrongerna som finns i rutten i Psp så funkade det alldeles utmärkt. Nu skall jag kolla om det blir samma sak med en del annat eller det är något annat som gör att det blir "utdraget".... MVH Kenneth
![]() |