![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
//Lars S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Lars ... Hur gammalt är det inlägget? Bara undrar!!!
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
//Lars S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Superkanonbra blev den 100 poäng av 100 möjliga, vad himla otroligt duktig du är, du har talang alltså och det vill inte säga lite. Jag försökte själv börja på en X10p modell, men ingen ordning fick jag på det, nu fattas bara att någon bygger en verklighetstrogen A30B till MSTS eller att Sigma någon gång blir klar med sin modell om hon nu håller på med den, som sagt jättebra gjort SVoyager, både bild och ljudmässigt, utropen kommer på dom stationer som utlovades så vitt jag kan bedömma. Ha det bra och lycka till med dina fortsatta C20 modeller. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Svoyager... ... ... C20:an Är en model från himmlen må tro.
Den e så fin att jag nästan svimmade...verkar konstigt ![]() Så den får 17 av alla 10 möjliga!! EDIT: Jag tänkte om det finns ett ljud på hyttdörarna när de öppnas!? Finns det lr?
Senast redigerad av Affe den 2007-01-22 klockan 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
när man står t.ex vid Fruängen och har dörrarna öppna så får man inte igen dom med micken utom ibland, trots att man just startat programmet och inte kört eller bromsat nånting alls, det förstår inte jag, kan någon förklara vad detta kan bero på? Mvh Johnny Nilsson
Senast redigerad av Jonmpa den 2007-01-23 klockan 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |