![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Brandväggar i routrar brukar inte stoppa flash, det är sant... I IE kan man avmarkera så att den kan visa ActiveX....Men det är ju inte lämpligt eftersom det kan komma in en massa skit i burken den vägen (rätta mej gärna om jag har fel). MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag har Telia Säker Surf. Jag tänkte inte på att Windows också har brandvägg, så jag hade dubbla brandvägg och det tog lång tid att ladda hem och även blivit blockerade. Jag kom på att inaktivera windows antivirus och brandvägg och det blev smidigare med bara Telia Säker Surf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Tack för era svar, vet inte om detta har hjälpt än men ska kontakta en dator support, hårddisken ska ändå in på lagning då fläkten låter något förj*vligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
huhum...
psu (nätagg) eller cpu (processor) eller hårddisk, kan ni bestämma er?? eller är det rentutav någon annan fläkt???? jag säger såhär: min psu låter som ett aber, men den låter så, inget att göra åt direkt så där (den låter mest av alla mina 5 fläktar)... funderar på att byta ut den ngn dag... en psu på 500 watt kostade mig typ 500-600 kommer inte ihåg exakt vad... en hempc tror jag inte drar mer än typ 300... beror lite på cpu... säg vilken fläkt så blir det bättre, har inte fattat än vilken det är...
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Om nätagg krånglar så funkar inte datorn riktigt bra. Kan t.o.m. inte starta datorn alls. Jag lämnade in datorn och han bytte ut nätagg två tillfällen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
windows brandvägg fungerar typ ändå inte... (eller den gör bara så man blir förbannad) fungerar gör den för dom som kanske inte behöver så mkt...
telia säker surf (eg. f-secure) är mycket bra, men tar upp mycket i systemresureser, om man har en seg burk... hårddiskar har ingen fläkt ![]() som vanligt är hela IE ett säkerhetshål, men att blocka activeX är bara skit... vill man komma in så gör man det.