![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vilken tågsimulator föredrar du? | |||
Microsoft Train Simulator |
![]() ![]() ![]() ![]() |
97 | 46.19% |
Trainz (spelar ingen roll vilken version) |
111 | 52.86% |
Kuju Railsimulator |
0 | 0% |
Jag väntar på MSTS-2 |
2 | 0.95% |
Antal röster: 210. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#38 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag såg på MatsHs bilder och Lokförarns bilder och de var ju fina, men de är väl från TRS 06? Jag har TRS Passenger Edition och det tillverkades 2004. Jag vet ej om vart det är lättast och bäst att bygga routes då jag ej håller på med detta. Sen har jag inte laddat hem extra freewares på aurans hemsida heller, så jag har kört originalspelet rakt av. Kanske ingen speciell upplevelse men men...senast jag försökte ladda hem från auran gick det inte speciellt bra. Återigen, smutskasta inte mig för det, det är meningen att man ska kunna diskutera oavsett smak på ett forum, alla tycker ju olika och engagerar sig i olika detaljer. Jag har ju faktiskt spelat TRS så jag kan ju faktiskt bedömma om jag gillar det eller ej. Sen som jag redan skrivit i föregående inlägg har det med introduceringen att göra, gillar man spelet i början letar man genast efter uppdateringar och extra banor. Jag har valt att endast fokusera på MSTS då jag har flera banor extra till själva orginalspelet. Det har inte hänt på evigheter att jag spelat någon av de orginalroutes som finns i MSTS. Ena bygger routes och den andra bara spelar eller skapar aktiviterer till routes. Så är det bara. Förstår inte varför man ska vara så sur bara för detta.
![]() |
![]() |