![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ser bra ut Knebert. Fortsätt att visa oss bilder!
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tack för det! ![]() MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej
Nu har jag ämtligen fått en annan textur på perrongerna...Nu funkade det ![]() Just nu håller jag på med att fixa gantrys och justerar rälsen mot marken så att det inte finns någon luft mellan marken och rälsen, det är ett jäkla jobb att göra detta och framförallt tidskrävande så det blir inte så mycket byggt på rutten....När detta är klart skall en hel del växlar och annat skiftas så att det stämmer med den svenska järnvägen samt läggas en del nya spår till nya miljöer, bla flygplats, en bit smalt och lite annat... Ja bygget går framåt och fler bilder lär dyka upp efterhand.... MVH Kenneth
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu ser perrongerna mycket bättre/svenskare ut!
Skulle haft sånna där "Förbjudet att beträda spåret" skyltar också...
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det kommer så småningom... MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Så det blir den här tråden vi ska följa efter istället för NDK4.0. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ja då får du vänta spänt ett tag....För det första så har jag problem med min burk, vet ej hur jag skall hitta lösning, blir väl att lämna in den så att man får bukt med grejorna. För det andra så jobbar jag fram till kl 18:00 vissa kvällar och då finns det knappt utrymme till att sitta här. För det tredje så bygger jag så ofta jag kan, just nu pysslar jag mest med terrängen så jag får ordning på den så att det ser någorlunda vettigt ut. Det är ett evighetsjobb detta men ca halva rutten är väl klar vid detta laget...Därefter blir det spårbyggnad, utbyte av diverse spårbitar, lägga om växlar och lite annat. Sen har jag ochså en annan grej i bakfickan som jag håller på med, så det kanske blir något annat framöver...Men det är ruttbygge det ochså... MVH Kenneth
![]() |