![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Stilig hytt. Får mig vilja köra tåg utan strömskena i dagsljus.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
jag har ett litet problem med hytten, när jag hade laddat ner cab och config till den så går det inte att sätta ut YBo6 på spåret
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Slash2
Vet inte om du bara fått med configarna. Gå in på DownLoad. Där finns Y7 cab 01 som är på 4,14 MB. Ladda hem de båda configarna också, som finns i tråden ovan själva caben. Sätt in alla "tre" cdp-filerna i Trainz och försök igen. Hör av dig om det strular så får vi se om jag kan hjälpa dig. Hälsningar Kalle
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Jag har också samma problem som Slash2, jag kan heller inte få fram YBo6 på spåret
![]()
![]() |
#5 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Jag kan få in allt på banan, kan säkerligen bero på att jag laddade ner allt i följd, först Caben, sedan Cab Config och sist trimmade motorn.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Har samma problem som de 3 föregående.
Har även installerat allt i rätt följd. Kanske SP1 krävs?