![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Snyggt!
![]() ![]() ![]() Hur går du omkring i hytten sådär? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Svoyager: Tack för svar, men kan man hoppas på att det kommer finnas med när hela modellen anses vara färdig enligt dig?
![]() Det ser f.ö mycket bra ut på din demostrations video av knapparna. Senast redigerad av Sparkfot den 2006-11-12 klockan 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Svoyager: Om man ställer in Destination,linje.tur,kod på tumhjulet i båda hytterna går det då att göra så det sparas tills man aktiverar den andra hytten?.
Exempel: Dest: 103(Glb), Kod: E, Linje: 19, tur: 131(man måste ha en 1,2,3) före tur numret för att radion ska fungera, jag rullar fram detta i ena hytten och så har jag rullat fram följande i sluthytten: Dest: 181, Kod: G, Linje: 19, Tur: 134 så när jag aktiverar hytten nästa gång så vill jag att Gullmarsplan ska komma upp som destination på tåget. Är detta möjligt? Om du inte förstår så säg till! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Hmm, intressant fråga.
Helt möjligt jag. Ska inte göra det just nu för jag måsta först göra en ricktigare tågstart/aktivering med nyckeln men när den ska vara klart ska jag göra det ja. Tack för suggestionen! SV |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Svoyager: How does it go with the activate key?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Nästan ingenting tyvärr. Jag har installerat vista för att prova den och finns några bugs fortfarande som gör det omöjligt att arbeta på tåget. drivrutiner för min video kort har lite problem.
Men jag vill bara göra det 3d arbete på v0.8 så ska nyckeln inte ha någon funktion. Jag också väntar på min vän för att han behöver tid att skapa mer texturer. Med jul som kommer snart, ska jag inte ha mycket tid på c20. Jag tror att jag kan släppa v0.8 i jul. SV |
![]() |
![]() |