![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Med risk för att bli kallad gnällig skulle jag vilja yttra mig i denna tråd.
Med tanke på de konstigheter som fanns förut tycker jag att ingen skall kunna redigera sina inlägg. Skriver någon så fel att ingen förstår vad som menar får detta korrigeras i ytterligare ett inlägg. Jag upplever det som tråkigt när jag letat efter ett speciellt inlägg och finner att innehållet är helt ändrat eller kanske till och med borta. Om det bara är vissa, så som beskrivits tidigare, som har möjligheten att redigera undrar jag hur dessa väljs ut. Naturligtvis måste Fredrik, så som admin, kunna redigera inlägg. Men ibland, utan att egentligen veta, får jag ett intryck utav att Fredrik verka väl villig till att ta bort inlägg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Det där var väl i princip en sammanfattning av hela tråden (bortsett från den nya kritiken mot Fredrik)?
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]() Citat:
![]() Edit=ändring från dina felaktigheter till ditt inläggs felaktigheter
![]() ![]() ![]() /Harry Senast redigerad av Kiefer den 2006-11-09 klockan 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
Citat:
Senast redigerad av Joel den 2006-11-09 klockan 21:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Läs ditt eget inlägg och finn åtminstone två formulerings/stavfel likt sådana som åtminstone jag skulle vilja kunna åtgärda i efterhand, men det är ju klart att man inte har något behov av att åtgärda dessa fel när man inte ens har upptäckt dom.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Visa på dem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
Du hittar dom alltså inte själv? Citat:
![]() ![]() ![]() /Harry Senast redigerad av Joel den 2006-11-10 klockan 15:14. |
||
![]() |
![]() |