![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#20 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
![]() Men jag rekommenderar dig verkligen att bygga egna banor. Dels därför att det är roligt och att man får en bana som passar för den trafik man vill köra och dels för att om du ska vänta på mig så kommer du troligtvis aldrig att få någon bana. Det ska mycket till innan jag blir så pass nöjd och färdig att jag känner att jag kan släppa en hel bana. Vad gäller banbygge så är hela hemligheten att bygga, bygga och sedan bygga igen. Övning ger färdighet sägs det och det stämmer i alla fall i det här fallet. Jag har hållit på med Trainz i ca fyra år och byggt och byggt, och fortfarande är jag inte alltid nöjd med resultatet. Så jag tycker verkligen att du ska fortsätta med ditt bygge. mvh .... Mats
![]() Senast redigerad av MatsH den 2006-09-27 klockan 01:51. |
|
![]() |
![]() |