![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#166 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Skulle vara skoj med vägskyltar i rutten. Hitta igen sidan, där man kan skapa egna ortsnamn: http://5ev.com/roadsign/
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2006-08-21 klockan 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2003
|
![]()
Hi friends
I beg your pardon , i don't speak swedish language. This route is a copy of a french route : "la ligne du morvan" of our friend Alain Cheuton. All the railroads are the same ( as your plan )? Does the author of new swedish route have the authorization of the french author to modify his works ?????? Can I see the authorization , please ? If not , why the author does not write to Alain Cheuton and wait his answer to modify the route ? Regards ardennes |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
In the first post there is a sentince like this: "Fick ju tllstånd att försvenska den franska rutten La Ligne du Morwan" Wich in English is: "I've got the permission to modify the french rout La ligne du Morwan" Hawk has the permission, but i don't se the need for him to show some copy of an email with eventual private information, if you personally don't belive him the best would probably be to check with Alain who surely knows the same that Hawk? ![]() ![]() Hawk is one of the best(my opinion but I'm surely not alone on that!) route builders in Sweden with a lot of experience on building routes, fixing permissions for objects, routes etcetera... ![]() Best regards from: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Hällöö... Bonjour Français Aucun problème, n'est toi a satisfait maintenant ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2006-08-26 klockan 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2003
|
![]()
Hi ,
It's OK for me ..... Alain Cheuton tell me that it's right Excuse me ...... Good luck with your works Best regards ardennes PS : it happens in this time that more creations are copying by unauthorized persons so I watch many sites to be sure . That's all !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Maybe so in France but not in Sweden.
By the way why are you the police?? GerryE |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Hedersmedlem
|
![]()
Åhh...MSTS-polisen försökte med ett nytt tillslag. Ja, man tror inte sina öron ibland! Har vissa inget bättre för sig?
![]() |
#173 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Hedersmedlem
|
![]()
Appropå dom där orangea stolarna utanför stationshuset. Jag hitta ett paket med bänkar idag och nån där kanske skulle passa!?
Kolla här: http://www.activitysimulatorworld.net/Divers_Objets.htm
![]() |
#175 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Tack för länken Pierre. Betydligt snyggare soffor ![]() Ha de bra , rutten kommer att släppas så fort signalerna e på plats.
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2006-09-11 klockan 03:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja, dom sofforna ser mycket bättre ut. Och härligt att du befolkat rutten. Bra jobbat Hawk, ser fram mot resten!
![]() |
#177 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag fick rutten av Hawk för att sätta ut signalerna. Jag har lyckats hittils placera ut signalerna från Nåttebo ända till Sommle och den funkar alldeles utmärkt. Jag kan tyvärr inte visa nå´n bild, orsaken var att min datorn kraschade och idag är den supersnabb och uppkopplingen funkar med efter lång avbruten nätverk. Jag måste installera mina program för att kunna publicera bilder. Jag jobbar på och hoppas allt kommer att lyckas med signalutsättningen.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2006-09-14 klockan 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Medlem
|
![]()
Hejsan.
Ser fram emot Tottes signalsättning av NMJ ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Jag ville använda kartbilden så ni ser vad stationerna heter och ser hur långt jag kommit med signalplaceringen. Mellan Nåttebo och Nerhärad är signalplacerad och även bispåren också och är 52km lång. Mellan Nerhärad och Grims är också färdig och är 17km lång. AE fungerar utmärkt hittils och även simulatorkörningen. Kartbilden är tydligen inte med.? Kolla gärna inlägg 158.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2006-09-15 klockan 20:56. |
|
![]() |
![]() |