![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]() Citat:
Har tittat på alla screenshotsen från rutten och det är ju ett mästerverk! Man kan knappt hålla sig tills den släpps. Det blir ju inte sämre av att man sett en del på plats och de har ju fått allt på pricken: Det öppna landskapet med de höga, snöklädda bergen i bakgrunden och banvallen som är inskuren i branterna. Tur att det är Trainz man har, annars hade man väl smällt av i frustration av att aldrig kunna få ladda hem en sådan bana... Håkan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Aj, aj, aj Håkan. Jag skall vara mer försiktig i framtiden.
Är det Murchison stage 2 med dess tillbehör du köpt? Den banan ser ju mycket läcker ut. Kan du inte posta en recension senare. Aha, Kenny det var så du menade. Jag är inte speciellt prototyporienterad. Så länge det stämmer någorlunda är jag helt nöjd. Och mitt intresse för Marias Pass beror främst på att det är en stor fin bana och inte på att den baserar sig på verkligheten. Håll ut Melin. Jag håller nu på att försöka köra ett 100 vagnars tåg på 13100 ton från Spokane till Great Falls. Komma igång är inte så svårt, men att stanna utan att kopplen brister är svårare. Samtidigt låter jag AI köra liknande tåg från båda hållen. Nu kom jag ända till Blacktail men där blev lutningen för besvärlig och jag fick bara hjulspinn. Det är bara att börja om från början men först skall jag placera ut lite extralok. På den här sidan http://forums.auran.com/trainz/forum...threadid=92449 finns det en karta som du kan skriva ut. Kan vara bra för att lättare hålla reda på var allt ligger. Claes-Göran |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
|
![]()
hmm...tror plånboken kommer skrika snart. men Denver & Rio Grande Western banan känns som ett måste. attans så fin bana. Min fru kommer få ett nervöst sammanbrott hehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
USCH, vad har jag stält till med.
![]() Grynvälling, knäckebröd, plånböcker i plågor och nervösa sammanbrott. Nä jag går och lägger mig under täcket igen. ![]() CGD |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]() Citat:
Jag beställde både stage 1 och 2. Betalningen går via PayPal och jag har för mig att sist jag beställde så fick jag vänta nästan en vecka innan säljaren fick kollat och sänt över nedladdningslänken, men så snart den är på plats och provkörd lägger jag upp lite bilder och tyckanden. Precis som du så är jag inte prototypfixerad. Hellre ett detaljerat kvalitetslok som passar någotsånär, än att köra en tråkigare variant bara för att det skall vara 100% korrekt. Jag avstår heller inte att åka IRL på Svanskogsbanan bara för att den rullande materialen kommer från annat håll. Sen är det ju klart att det optimala är när allt är 100% men det går ju inte alltid att uppnå. Hälsningar, Håkan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
|
![]()
jag fick order från min regering att här beställs inget förren löningen kommer =( då de är bara att vänta.
|
![]() |
![]() |