Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > Landskapsdesign - DTG - Train Simulator

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2022-12-31, 11:33   #31
Hgv
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 816
Standard

Tack för felsökningen! Själv har jag inte öppnat rutten på länge, har svårt att se att jag kommer få tid att bygga vidare.

Om det är så att det är just stopplyktorna som får det att krascha i 64 bit så skulle jag rekommendera att istället för att gå in och ta bort en massa lyktor så kan man helt enkelt ta bort scriptet för lyktorna. De fungerar då som ett vanligt objekt och borde inte orsaka några problem. I en signal utan script lyser dessutom alla lampor hela tiden (dvs den enda lampan för en stopplykta) så det enda problemet det orsakar är att man får stopp på lite oväntade ställen.

Sedan om Adde lyckas ordna ett nytt script som funkar i 64 bit så kan man bara byta ut scriptet och slipper ta bort och sätta dit signalerna.
Hgv besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 

Taggar
rw-rutter

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:21.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009