![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 816
|
![]()
Tack för felsökningen! Själv har jag inte öppnat rutten på länge, har svårt att se att jag kommer få tid att bygga vidare.
Om det är så att det är just stopplyktorna som får det att krascha i 64 bit så skulle jag rekommendera att istället för att gå in och ta bort en massa lyktor så kan man helt enkelt ta bort scriptet för lyktorna. De fungerar då som ett vanligt objekt och borde inte orsaka några problem. I en signal utan script lyser dessutom alla lampor hela tiden (dvs den enda lampan för en stopplykta) så det enda problemet det orsakar är att man får stopp på lite oväntade ställen. ![]() Sedan om Adde lyckas ordna ett nytt script som funkar i 64 bit så kan man bara byta ut scriptet och slipper ta bort och sätta dit signalerna. |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|