![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jösses man tänker inte på det förens man ser det vilken storleksskillnad det är
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
tror jag?
Loken har justerats för rätt koppelavstånd, enginespec, enginesound är valda för bästa möjliga upplevelse. Dessa lok var inga småsaker utan tänkta för bl.a. tung växling (malmvagnar?). De kunde multipelköras upp till 3 lok och radiostyras (här kommer DCC-mode till användning och medger god precision vid växling). Pga. att Svenolovs skript är gjort för ellok måste man "fälla upp panton" innan man kan köra (låtsas att det är startnyckeln!). Interiorn är en ren dummy - består bara av två stela spakar. Sätt en osynlig lokis i loken om ni skall köra från (den värdelösa) hytten i CAB-mode. Tack till Ekan, Bengan, Vladimir Steffan och ni andra som deltagit!
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Och tack för de här skönheterna Lennart
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tackar Lennart.
![]() ![]() ![]() Hade tänkt att jämföra dom olika loken och kom på, att jag har strulat bort några av kuiderna till Ekans ommålningar. Nu slipper jag, att sitta och leta efter dessa. ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Hej lan. Hur gör jag för att kasta bort gubben som står i vägen om jag vill köra loket?
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Sätt in en "osynlig Driver" !!!
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Ursäkta en korkad person men vad är en osynlig driver?
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|