![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Sluta ta allt på värsta möjliga sätt, gör inte en höna av en fjäder så att säga. Rasmus menar uppenbarligen inget illa och han trakasserar inte din familj på något sätt. Känns som att du söker konflikter..
Du har ju själv skrivit ut hela din livshistoria om din mor och far, beklagar det verkligen, men Rasmus gör verkligen inget påhopp. Han menar att bara för att man har haft det svårt här i livet så måste man inte bete sig otrevligt mot andra. Visst kan man lämna tillsägelser om språkbruk till moderatorerna, men som sagt finns ingen anledning att brusa upp.
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2012-04-17 klockan 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Faktum är att det var ju du själv som drog in din familj, genom att berätta historien för oss, på internetforumet. ![]() Edit: Micke verkar ha hunnit före med att kommentera att du själv drog in din familj livshostoria. Senast redigerad av rapid94 den 2012-04-17 klockan 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Sedan har du ju faktiskt haft väldigt kort tålamod och varit väldigt duktig med att dra förhastade slutsatser i trådar du varit inblandad i, utan att vara insatt i frågan. Så det är nog läge för alla att backa en bit och ta ett par andetag och sedan låta udda vara jämt och börja om. Med det sagt så hoppas jag för egen del att detta löser sig förr eller senare, och att du ska känna dig som en del utav forumet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
|
![]()
Jadu.. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Du flippar över det minsta och drar långsökta och förhastade slutsatser. Lugna ner dig och behandla alla andra som du vill bli behandlad själv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tillsvidare så är Trojan nu medlem som enbart kan läsa forumet och inte posta inlägg.
Jag förväntar mig en förklaring hur två IP-adresser från två helt olika ISPer lyckats användas av både X2-lover och Trojan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]() Citat:
Tänk om ni nu har stängt av fel person bara för att ni misstänkte att det kunde vara en annan person. Två IP-adresser från två helt olika ISPer talar emot er teori. Jag bara undrar vilka riktiga bevis ni hade att det var samma person när ni stängde av honom?´ Vill gärna ha ett svar från Fredrik om detta. Senast redigerad av Emmy den 2012-04-20 klockan 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
X2-lover och Trojan har varit på forumet från samma IP-adress dels via Telia och dels via comhem.
Det fina är att även du Emmy sitter på precis samma IP som Trojan och X2-lover |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Finns det någon på detta forum längre som är den man tror den är...?
![]()
![]() |
#41 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Känns som man inte kan lita på någon längre...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Om man bara läser lite mellan raderna, och inte är så blåögd och godtrogen (som vissa delar av "publiken" verkar vara), så är det inga problem att skillja agnarna från vetet, och se vilka som är pålitliga, och vilka som bara är här för att ställa till dj*velskap å skapa dålig stämning
![]()
![]() |
#44 |
Medlem
|
![]()
Och det kom du på nu? Fan har du varit hela ditt liv? legat i ide med en björn eller?
![]()
![]() |
#45 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Du har haft väldigt dålig attityd gent emot folk på forumet av och till under en längre tid. Skärp dig eller så blir du nog också bannad skulle jag tro. Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2012-04-20 klockan 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|