![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#166 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Lan sa väl att han inte skulle bygga en detaljerad interiör? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
X2an! ![]() Senast redigerad av X2an den 2012-04-09 klockan 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Alla vagnarna finns nu i Download. Var nu noga med att ladda hem allt i denna post + Svenolovs STL Script Library i senaste version:
http://www.e-buzz.se/forum/member.php?u=206 Posta alla synpunkter, frågor m.m. i denna tråd, INTE I DOWNLOAD!!! Lycka till, vi ses i Tunnelbanan!
![]() |
#169 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
I ärlighetens namn, så har jag aldrig varit det minsta intresserad av tunnelbanetåg (sitta å åka i kolsvarta "gruvgångar", utan nånting att se utanför fönstren, på taskiga säten, t.o.m bussarna är bekvämare, hehe).
Men banne mej om man inte måste installera några tåg ändå, p.g.a. din snygga modeller ![]() Och joo, jag HAR åkt tunnelbana ganska ofta, har nämligen en syrra som bor i Stockholm (hon har bott där i drygt 30 år, så jag har åkt både gammalt å nytt), som man hälsar på lite då och då, och som brukar tvinga ner en i underjorden ![]() ![]() Och nu är det väl bäst att man duckar, för nu kommer väl hela t-baneligan att börja kasta tegelstenar å allt möjligt åt det här hållet, när dom har läst mitt utlåtande ang. tunnelbanetåg, haha ![]() ![]() ![]()
![]() |
#170 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#171 |
Veteran
|
![]()
Tänk på att ha den lilla högtaleren nedtill till höger på max, sen får ni reglera ljudet med er ljudutrustning tills katten stannar inne när ni drar på!
![]() |
#172 |
Veteran
|
![]()
Vagnarna är anpassade att köras i CAB-mode där dom uppför sig något så när realistiskt. I DCC får man så att säga vara väldigt lätt på handen men å andra sidan kan man köra med stor precision. Allt efter lynne och smak!
Valet är ditt! Att köra CAB-mode med tangentbordet ser jag som en förolämpning ![]()
![]() |
#173 |
Medlem
|
![]()
DU ÄR KUNG LAN! Helt otroligt arbete av dig! Tack och återigen tack för dessa underbara vagnar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Medlem
|
![]()
FANTASTISKT arbete, Lennart!!!
![]() ![]() EDIT: Får "Error: Dependency <kuid:67375:100626> is unknown." Vad fattas??? Senast redigerad av josu den 2012-04-10 klockan 20:01. Anledning: Fick error! |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Kuid:67375:100626 är SL C13 bakboggi (första inlägget).
![]() |
![]() |
#176 | |
Veteran
|
![]() Citat:
http://www.e-buzz.se/forum/member.php?u=206 Om inte hör av dig igen!
![]() |
![]() |
#178 |
Veteran
|
![]()
... det finns en tunnelbanerutt som SVoyager gjort i samband med sina C20-vagnar. En undran är om någon begåvad ruttbyggare kan vidareutveckla den ? Har mejlat GBSF om att kunna få fatt i SVoyagers C20 så kan jag kanske stuka till den till rätt mått och funktion ???
Nu när jag lagt massa jobb Stockholms tunnelbanevagnar vore det synd om det hela bara blev en "fis i luften", eller hur ?
![]() |
#179 |
Veteran
|
![]()
Alltid tryggt att höra att det inte är bara jag som glömmer saker
![]()
![]() |
#180 |
Medlem
Reg.datum: May 2010
|
![]()
Lan, God dag!
![]() Berätta var den finns. Vänliga hälsningar, Timur. PS Ursäkta mig, har jag funnit det! Tack för de utmärkta tunnelbane bilar! Senast redigerad av akstimur den 2012-04-10 klockan 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|