![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hastighet kommer til å variere mellom 70 og 160km på strekningen.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Var hittar jag NSB_BM74? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Den er ikke til nedlasting noen steder. Det er jeg som har malt om Flirt, men de vil ikke gi tilatelse til å legge den ut. Beklager.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Då skulle du tagit bort aktivitet "Kristiansand" innan du lägger upp till BB, för den kräver detta tåg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Kjempe bra arbeid med banen! Derfor er det så dumt at jeg ikke får kjørt den...
Har xtracks 3.18 og Newroads 4.0 men alikevell krasjer spillet etter noen minutter og får opp en feilmelding om at jeg mangler en fil: A2t20mStrt. Skulle ikke denne ha kommet med Xtracks? Uansett hadde satt pris på hvis noen kunne sendt den til meg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Takker så meget!
![]() Det fungerte nå! Jeg nyter å kjøre gjennom denne banen, de stedene jeg har vert på kjenner jeg meg igjen på! Ikke for å mase, men ingen som kunne tenkt seg å sendt NSB bm70? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|