![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Hejsan
Har samlat på mig ett par frågor ang just Trainz(2010) och Content manager, tänkte kolla om någon utan av er kan hjälpa mig? Min första fråga är, Hur implementerar man lutning i hytten? Tex X2000, måste det vara en specifik hytt eller kan man lägga till det till alla "Hytter" Min andra är, Vissa filer i content manager är helt blanka när man försöker "edit" filen, dvs går ej att välja/trycka fliken "edit" kan man på något sett gå förbi det? (dessa filer är ej Aurans egna) Min sista fråga är, Har laddat ner Dieselloket V5, försökte lägga till en annan hytt förutom original hytten för just det loket, det som händer är att den nya hytten hamnar väldigt högt uppe nästan vid kontakt ledningarna, kan man själv sänka hytten? (vet att det finns "cameralist" men där ändrar man väl bara "kamerans höjd och inte hyttens höjd eller? Mvh/Rekin |
![]() |
![]() |