![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Hej !!
Först och främst så får man tacka för detta utmärkta paket ![]() Men eftersom jag nu endast kör TS12 (mest mp ska tilläggas) så lades script + signaler in för att då ev användas till ett eget projekt som jag håller på med. (för privat bruk och ej för MP). Men då signal paketet dyker upp i scenery fliken som vanligt landskaps objekt i surveyor, så har man ingen nytta av signal paketet. Scripten funkar däremot som dom ska, men signalerna har man ingen nytta av i TS12. Är det så att signalerna helt enkelt inte är kompatibla med TS12 eller har jag fått något fel i installationen ??? Skulle jag nu få bekräftat att dom inte funkar i TS12 så är det som det är och jag får köra med andra signaler. |
![]() |
![]() |