![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Hej alla på detta forumet. Jag ville bara be om ursäkt att jag har skrivit så som jag har gjort på alla inlägg då jag har blivit kallad för "mytoman". Jag gillar inte och bli kallad det och jag förstår varför.Jag är väldigt intresserad av tåg vilket har totalt förstört en del i mitt liv för att, mina föredetta vänner tyckte det var mobbat och hålla på med tåg, vilken jag är jätteglad över att gilla tåg. Och efter det är det dåligt med vänner och anledningen varför jag kanske skrev att jag var lokförare hit och dit innebär kanske att jag ville få uppmärksamhet vilket var fel av mig efter jag hade gjort det vilket jag kände nu. Så jag ber alla om ursäkt och kommer inte göra om detta igen och hoppas ni förlåter mig?.
![]()