Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Ber om ursäkt till alla. (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=28988)

tågkompaniet 2011-02-03 14:23

Ber om ursäkt till alla.

Hej alla på detta forumet. Jag ville bara be om ursäkt att jag har skrivit så som jag har gjort på alla inlägg då jag har blivit kallad för "mytoman". Jag gillar inte och bli kallad det och jag förstår varför.Jag är väldigt intresserad av tåg vilket har totalt förstört en del i mitt liv för att, mina föredetta vänner tyckte det var mobbat och hålla på med tåg, vilken jag är jätteglad över att gilla tåg. Och efter det är det dåligt med vänner och anledningen varför jag kanske skrev att jag var lokförare hit och dit innebär kanske att jag ville få uppmärksamhet vilket var fel av mig efter jag hade gjort det vilket jag kände nu. Så jag ber alla om ursäkt och kommer inte göra om detta igen och hoppas ni förlåter mig?. :( Men som sagt hädanefter blir det bara bilder från mig med rättskrivet och rättförklarad text.

alexfaldt 2011-02-03 14:27

Bra sagt!
Det är stort att be om ursäkt och du ska ha all heder av detta.

Håll dig nu till detta och kom ihåg att här i forumet är du välkommen oavsett om du "bara" är en vanlig kille som är intresserad av tåg.

Din stavning och din text bör folk ha överseende med så länge du gör som nätettiketten föreskriver och läser igenom det du skrivit innan du postar.

Fredrik 2011-02-03 14:28

Det finns absolut inget fel i att ha tåg som hobby eller ha det som stort intresse. Vi är ganska många här på forumet som mer eller mindre har tåg och järnväg som arbete eller hobby. Det finns plats för alla!

Däremot att skriva saker som inte är sant på ett forum är inte speciellt lyckat.
Fortsätt att ta bilder och visa dom. Så länge du skriver så som det är sant är det ingen som kommer att "hoppa på dig" :)

tågkompaniet 2011-02-03 14:33

Tack alla :) Kan erkänna att du är lite min förebild alex för jag har sett dig på bilder på green cargo där du står och hänger utanför Rc4 gröna :) vill också bli en känd lokförare men nästa år e man redo för att bli tågvärd vilket jag ser jättemycket fram emot och få komma in i branchen:)

Erik Götborg 2011-02-03 15:37

Kan inte annat än att hålla med Alexander och Fredrik! Otroligt starkt av dig att be om ursäkt, det är modigt och positivt. Visar att du verkligen ångrar det du har sagt och gjort!

Nu blickar vi framåt och glömmer det som varit! Alla är vi en del av ett internetforum som behandlar järnväg och tåg i olika former, oavsett om vi kör tåg, är lärare eller kanske t.o.m. arbetslös. Här hittar vi gemenskap och glädje, något som fått mig att stanna kvar här.

Så Tågkompaniet, välkommen till Svenska 3D-tåg!

Eric B 2011-02-03 16:02

Där klev en annan bild fram av dig än den du tidigare har visat, i mina ögon. Det är starkt jobbat att erkänna samt att be om ursäkt.

Det är absolut inget fel att vara sig själv, tvärtom. Det är ju det man ska vara. Var du bara dig själv i fortsättningen. Precis som de andra har skrivit, är ju intresset för tåg för det som förenar oss alla här. Att ha "kompisar" som stöter bort en för att man har ett intresse i tåg är väldigt tråkigt. Samtidigt är det väl lika bra att de är borta, kan de inte acceptera den du är och dina intressen så är det inga kompisar. Istället får du kanske nya kompisar som respekterar dig för den du är. Inget ont som inte för något gott med sig.

Så låt oss glömma det som varit och börja om från ruta ett. Välkommen!

Schulz 2011-02-04 23:29

Det är alltid bra att komma på att man är lite fel ute när man kör med lögner på nätet. Det är så lätt hänt att man överdriver så tofflorna vibrerar, finns ju många som tror på saker som skrivs.

Som redan skrivet, det är inget fel att visa intresse för arbetet eller hobbyn, men det är fel när man utger sig att vara någon annan. Kallas för schizofreni om man överdriver lite väl, men en lindrig variant kanske?

Nils Blid 2011-02-04 23:38

Starkt!
Nisse

Sparkfot 2011-02-05 12:34

Bra,modigt och starkt av dig att be om ursäkt! :tumupp:

Samtidigt efterlyser jag en ursäkt till dig från vissa medlemmar här som gick lite onödigt hårt på dig.. Man ska trots allt inte kasta sten i glashus i onödan.

Rasmus96 2011-02-05 18:53

Håller med starkt av dig att be om ursäkt :tumupp:

Och det stämmer folk har varit väldigt hårda mot dig. Nästa gång kanske det är nån av dom som gör fel.

Men bra att du slutar ljuga :) Roligare om alla är sig själva här på forumet.

baloo406 2011-02-06 11:48

Folk som ljuger tycker jag inte om. Men folk som ljuger, och erkänner det. Och ber om ursäkt för det, dom gillar jag.

Starkt gjort tågkompaniet, att be om ursäkt.:tumupp::tumupp:

tågkompaniet 2011-02-07 15:05

Tack alla för ni tog emot min ursäkt!:) Nu önskar jag oss alla en lyckad tågforumvänskap :)!

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:14.