Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-01-02, 22:40   #16
Rasmus96
Medlem

Reg.datum: Sep 2010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av leoj Visa inlägg
@Totte
Det där är bara standard saker som står på varje forum av denna typ. Dessa regler är inget som flertalet bryr sig om

Detta är forumets regler http://www.e-buzz.se/forum/view.php?&pg=regler
Som för övrigt är helt omöjliga att hitta till.

@Rasmus96
Vad är skillnaden mot skolan och här?
Jag har ingen aning om hur du är som person, det enda jag kan avgöra det på är hur du skriver.
Om du inte bryr dig om att skriva bra med skiljetecken, stycken samt med en så korrekt svenska som möjligt, så kommer jag inte bry mig om det du skriver. Jag är inte heller ensam som inte skulle bry sig om det. Det är helt hopplöst att sitta och försöka lista ut vad någon annan menar. Framföralllt så blir man trött av att bara se rad, efter rad, efter rad med text.

Det tar max 2 minuter att läsa igenom ett inlägg, sen säg 2 till om du hittar något stavfel, så svårt är det inte. Ta den tiden, det är det värt

Först på gymnasiet så börjar de flesta förstå vitsen av att skriva bra, uttrycka sig rätt osv.

Det tycker jag garanterat inte du ska göra. Det är inget fel på dig! Ta till dig istället av tipsen du får, så lovar jag att fler uppskattar dig. Du är värdefull, du är viktig!
Men det finns ju roligare saker att göra.
Visst kan man ta till sig tipsen Men jag skriver bara.
Varför bry sig allt behöver inte vara perfekt i alla inlägg. Varför så petig men jag skrivde att alla kunde gnälla på allt här så får väll stå ut med det.
Rasmus96 besöker inte forumet just nu   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:14.