![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Det här är mitt första projekt till Trainz och även mitt första inlägg här på forumet. Det känns märkligt att jobba i lowpoly men det borde gå an
![]() Hur som helst, jag fick tråkigt och slogs av idén att det skulle vara lite små-häftigt att transportera diverse militär materiel mellan olika regementen. Och på den vägen bev det. Har i skrivande stund färdigställt Terrängbilarna 11 och 13 i både produkt- och sceneryform. Texturen är ihopklippt från diverse fotografier och modifierad (oprofesionellt jag vet, men vad gör man?) Hoppas att ingen gjort det här förut... Planerade fordon: Stridsfordon 9040 Stridsvagn 122 Bandvagn 206 Terrängbil 20 (kanske) Pansarbandvagn 302 (kanske) Pansarterrängbil 203A Fler förslag önskas! Släpps när jag fått ihop en bunt. Och nu: Bilder... |
![]() |
![]() |