![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Jag har försökt att få STWs växel att fungera men det är inte så som jag hoppades. 1. Jag kan inte finna någon bra textur på växeln som passar övriga spår kopplade till den. De alternativ som finns i HTML-rutan är inte bra. Önskar att växeln ändrade sin textur automatisk efter det spår man ansluter den till. 2. Jag tog bort den växelspak/motor som per automatik kom då man skapade växeln och bytte ut den mot STWs osynliga växelomläggare som rekommenderat. Men det går inte att växla i driver sedan. alltså 3. Växeln skiftar riktning bara om man kör med en AI till en given punkt med hjälp av exvis trackmarks. Jag kör med TRS2009. Fungerar den kanske bara i 2006? Hälsningar Benkegbg
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2010-04-21 klockan 19:52. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|