![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Det här är mitt första projekt till Trainz och även mitt första inlägg här på forumet. Det känns märkligt att jobba i lowpoly men det borde gå an
![]() Hur som helst, jag fick tråkigt och slogs av idén att det skulle vara lite små-häftigt att transportera diverse militär materiel mellan olika regementen. Och på den vägen bev det. Har i skrivande stund färdigställt Terrängbilarna 11 och 13 i både produkt- och sceneryform. Texturen är ihopklippt från diverse fotografier och modifierad (oprofesionellt jag vet, men vad gör man?) Hoppas att ingen gjort det här förut... Planerade fordon: Stridsfordon 9040 Stridsvagn 122 Bandvagn 206 Terrängbil 20 (kanske) Pansarbandvagn 302 (kanske) Pansarterrängbil 203A Fler förslag önskas! Släpps när jag fått ihop en bunt. Och nu: Bilder... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Häftigt, ser fram emot releasen och fler bilder på resten av fordonen när dom blir färdiga.
Hälsar Bengt
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
ser snyggt ut!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Det här var intressant! Kul med något så ovanligt som militärtransporter, jag ser fram emot att testa dem när de släpps!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vad trevligt med lite valpar.
Som förslag. Stridsvagn S och lite äldre svenska lastbilar. För att krångla till det lite. Varför inte lite flygplan. Som Tunnan, Draken, Viggen, Lansen m.m. skulle vara trevligt. Men jag antar, att det är frågan om sånt som man kan lasta på vagnarna som är aktuellt.
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
mvh Roberth Johanson.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|