![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Vart kan man hitta fina spårvagnar och tunnelbanevagnar rutter kanske också. och det är gratis? Nån som vet nån bra sida
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
http://trainz-railroad.ucoz.ru/load/2 En sida med fina spårvagnsrutter, åtminstone av det det lilla jag hann testa med min otroligt slöa dator
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack för länken
![]() Men jag kan inte ladda ner nått för det är ju filer man ska packa upp men kan inte vet inte hur jag ska göra. Får inget nedladdat i alla fall. Sedan så blir det ju lit svårare då allt står på ryska. Men nån som kan hjälpa mig? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Du måste ha ett program typ IZArc (gratis, skitbra tycker jag), Winrar eller liknande för att packa upp filerna med.
Du skriver att du inte får något nerladdat, har du klickat där jag har markerat med rött på bilden, så ska nerladdningsrutan poppa upp.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Pogramet du vissar upp är exagt det jag också har. Men jag får ju inget upp pakat. Eller när jag packat upp så står det i Content Manager att det inte finns nån fil. Och jag får inget ner laddat då? Det är ju nåt jag gör fel vid upp packningen tror jag men vet inte vad det är jag gör fel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag försökt ett tag igen. Men jag får det inte att funka
![]() |
![]() |